• 1116 017-3 kicsi good
  • DSCN8394 kicsi good
  •  MG 3153 kicsi

Számítunk ügyfeleink véleményére!

.

2010. szeptember 28-án negyedik alkalommal kezdtük meg vállalatunk ügyfélelégedettség-mérését. Idén - az elmúlt évek gyakorlatához hasonlóan - a lekérdezésben a Miskolci Egyetem kutatói segítik munkánkat. A felmérésben közel 200 partnerünk vesz részt.

Az ügyfélelégedettség-mérésünk súlypontjait az ügyfélkapcsolati lánc azon részei képezik, amelyek a korábbi évek kutatásaiban hangsúlyosnak bizonyultak: vizsgáljuk ügyfeleink elégedettségét szerződési feltételeinkkel, valamint ügyfélkezelési folyamatainkat, Key Account Menedzser rendszerünket és nem utolsó sorban versenytársaink társaságunkéhoz viszonyított teljesítményét.

A kérdezőbiztosok telefonos megkeresését követően ügyfeleink maguk dönthetik el, hogy a válaszaikat telefonon, személyesen vagy az erre kialakított internetes online kérdőíven keresztül adják meg. Az új elemként megjelenő online felület nem csupán a válaszadás folyamatát, hanem a kiértékelést is jelentősen könnyíteni fogja, ráadásul a felmérésben résztvevők is rugalmasan oszthatják be idejüket. A Miskolci Egyetemmel közös munkának köszönhetően a módszertan fejlesztése mellett idén szegmentáltabban történik a lekérdezés, és a vizsgálat metódusa is ügyfélre szabottabb a korábbi gyakorlathoz képest.

Ügyfélelégedettség-mérésünk 2010 novemberében zárul, a felmerülő kérdésekre a Rail Cargo Hungaria akciótervet dolgoz ki, amelynek megvalósításával tovább növelhetjük hatékonyságunkat és partnereink elégedettségét.

Amellett, hogy a felmérésben kapott eredményeket legjobb tudásunk szerint építjük be folyamatainkba, a Rail Cargo Hungaria karitatív tevékenységgel köszöni meg ügyfeleinek a részvételt. Minden kitöltött kérdőív után 1000 forint kerül be jótékonysági kasszánkba, az összegyűlt pénzösszeget pedig év végén felajánljuk egy, a menedzsment által kiválasztott jótékonysági szervezetnek.