• 1116 017-3 kicsi good
  • DSCN8394 kicsi good
  •  MG 3153 kicsi

A Europe Train utolsó tesztútja is eredményes volt

.

Az RCH meghatározó szerepet vállalt a vonat leközlekedtetésében

A Rail Cargo Hungaria Zrt. a MÁV Zrt. koordinációjával, és a vállalattal szoros együttműködésben, példaértékű felkészültséggel vett részt a Europe Train tesztvonat magyarországi közlekedtetésében. Az UIC védnökségével 2010-ben indított és harminc vasúttársaság közreműködésével folytatott projekt célja, hogy a korábbinál 50%-kal csendesebben működő féktuskókat fejlesszen ki. Az utolsó tesztút során a speciális féktuskókkal felszerelt vonat szeptember 7-én, Hegyeshalomnál lépett be Magyarországra és 13-án lépett ki az országból. Az itt töltött idő alatt naponta egy kis kört (Győr-rendező - Ferencváros - Győr-rendező) és egy nagy kört (Győr-rendező - Ferencváros - Szeged-rendező - Ferencváros - Győr-rendező) tett meg. A tesztidőszak alatt az RCH kocsivizsgálói végezték a vonat műszaki vizsgálatát, továbbá a fékpróbát a határátlépésnél, valamint a szerelvényfordulóknál. A Europe Train tizenhatodik és egyben utolsó próbaútja sikeresnek bizonyult, amelyhez nélkülözhetetlen volt a magyarországi közlekedtetés rugalmas és gördülékeny biztosítása. A MÁV, illetve az RCH egyaránt köszönetét fejezi ki a projektben résztvevő kollégák felelős és felkészült munkájáért. A vonat visszaérkezését követően elkezdődtek a féktuskók és a kerekek utolsó mérései. A Europe Train 16 futásának eredményeit egy nemzetközi szakértő csoport összesíti, amelyek alapján előkészítik a féktuskók végső honosítását és sorozatgyártását.
A Rail Cargo Hungaria Zrt. örömmel vett részt a projektben, ezzel is hozzájárulva a vasúti ágazat egy újabb innovációjának elősegítéséhez.